Top Vijf Redenen Waarom Auto's Kapotgaan in Warme Klimaten

Op een dag werd een rapport gegeven met de belangrijkste oorzaken van voertuigstoringen in de Verenigde Staten. Deze problemen komen ook veel voor in Nederland.

De Brandstofpomp

Met de hoge brandstofkosten tegenwoordig wachten mensen tot ze de ‘piep’ horen om benzine te gaan tanken. Dit zorgt ervoor dat veel benzinepompen uitvallen. Wanneer u onder een kwart van een tank gaat, is de brandstofpomp niet volledig ondergedompeld in brandstof. Dit veroorzaakt onnodige warmte omdat de brandstof fungeert als koelvloeistof. We raden aan om meer dan een kwart van de tank vol te houden en het brandstoffilter ongeveer elke 30.000 km te vervangen om uw pomp gezond te houden.

Batterijen

Onze hitte in Phoenix vernietigt absoluut batterijen, dus we raden altijd aan om uw batterij twee keer per jaar te testen. Wanneer u het hebt getest, hebt u een betere kans om het te vervangen zodra het zwak is in plaats van het te laten kapotgaan en volledig te falen. Wanneer we voertuigen onderhouden, maken we ook de terminals schoon omdat ophopingen op de terminals hun kracht verzwakken.

Radiatoren en transmissies

De woestijnwarmte zal ze wegvagen. De motor heeft een meter in het dashboard, zodat u de temperatuur ervan kunt controleren, maar de meeste auto's en vrachtwagens hebben geen transmissietemperatuurmeter. Vloeistoffen zijn letterlijk het levensbloed van uw voertuig en we raden vloeistofuitwisselingen aan om uw radiator en transmissie een lange levensduur te geven. Het is van vitaal belang om de juiste vloeistof op de juiste niveaus te gebruiken.

Slangen en Riemen

We inspecteren slangen en riemen om ervoor te zorgen dat ze niet broos of papperig aanvoelen of gebarsten, gerafeld of bollend zijn. We raden ook aan deze te vervangen volgens de suggestie van de fabrikant.

Banden

Het draaiende houden van banden en het vervangen ervan wanneer ze het loopvlak verliezen, is een zeer belangrijk veiligheidsprobleem. Bespaar tijd - koop nieuwe banden bij Banden.nl

Breedte: Hoogte: Diameter:
Snelheidsindex:

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Antwoord op: {{replyComment.author}}
Alle velden zijn verplicht
Commentaar is succesvol ingediend

Terug naar boven